0






Bugün uzun zamandır ilk defa canımın sıkılmasına fırsat buldum:)))
Oğlum dünyaya geldiğinden beri sürekli zamanla yarışıyorum sanki...
bir bakıyorum sabah olmuş,bir bakıyorum akşam.
bazen yorgunluktan uyuyamıyorum hatta:(((
Emrem bu günlerde kitaplara, defter ve kalemlere karşı inanılmaz bir ilgi duymaya başladı ve hemen bizde minicik bir masa ve 2 tanede sandalye aldık yavrumuza.
sandalyelerden biri manevi oğlum spider man için:)
Emre'nin bu kadar sevineceğini hiç düşünmemiştik.
2 gündür bıkmadan usanmadan puzzle yapıyor ,kumandalarımızın hepsini alıp masasına diziyor,kitaplarını evirip çeviriyor:)sandalyesine dönüp dönüp bakıyor,ayaklarını topluyor bakıyor ,sonra bacaklarını sallıyor,alkışlar yapıyor:))) öyle mutlu ki...galiba yavrum büyüyor:)
bende canım yavrumun mutluluğuna mutluluk katmak için ona pamuk gibi bir kek yaptım bugün....afiyetle masasında yedi:))))
veee gelelim tarifimize;


MALZEMELER:

3 Adet yumurta

1 su bardağından bir parmak eksik tozşeker

½ su bardağı oda sıcaklığında süt

1 çay bardağı sıvıyağ

1,5 su bardağı un

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

1 portakal kabuğu rendesi

½ çay bardağı kakao

½ çay bardağı damla çikolata

çay kaşığının ucuyla tarçın


YAPILIŞI:

Yumurtaları ve şekeri mikserle iyice köpük köpük olana dek çırpalım.

Sütü ve sıvıyağı da ilave edip çırpmaya devam edelim.

Elenmiş Unu, kabartma tozunu ,tarçını,vanilyayı ve portakal kabuğunu da ekleyip karıştıralım. çikolatamızı ilave edelim.

Hamuru ikiye bölelim.Birini kakaolu yapalım, biri sade olsun.

Yağlanmış kek kalıbımıza önce sade olan hamurdan biraz dökelim,sonra üzerine kakaolu hamurdan dökelim ve sırayla hamurlar bitene kadar devam edelim.

önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişirelim.


AFİYET OLSUN



Yorum Gönder

 
Top