0



Paylaşılacak onca şey ve yazılacak onca tarif varken sizleri yine bir kahve fincanı ile başbaşa bırakıp gitmeyi inanın istemezdim... Ama siteyi güncelleme fırsatı buluncaya kadar sizi merakta bırakmak da istemedim.

Uzun yaz tatili boyunca kendimle yaptığım konuşmaların, uzun uzun düşünüp taşınmaların, olacak mı olmayacak mı belirsizliklerinin sonrasında nihayet herşey kesinleşti. İstanbul'a gidiyorum. Doğumgünüme daha üç hafta var ama ben kendime 29 yaş hediyemi şimdiden verdim. Kendime yeni bir düş, belki de bir umut armağan ettim, bu Eylül'de...

Kalbim Ege'de kalacak elbet, ama hayatın şu andaki koşullarının beni getirdiği nokta bu. Sonraki koşullar neler getirir bilmiyorum elbette... Zaten kim biliyor ki? Daha önceki büyük kent tecrübelerime rağmen başlangıçta zorlanacağımı, belki incinip üzüleceğimi biliyorum. Ama hayatın sürprizlerle dolu olduğunu da biliyorum.

Yemek tariflerine ara verdiğim ve sizlerle yaşantımı paylaştığım bu son zamanlarda hep yanımda oldunuz. Bu yolculuk başlangıcında da iyi dileklerinizi esirgemezsiniz değil mi? Çok yakında önce tatilden kalan İstanbul lezzetleri, sonra da yepyeni tariflerde görüşmek üzere...

Hepinizin Kandilini içtenlikle kutlarım.

ışık ve sevgiyle...

Yorum Gönder

 
Top