0




MALZEMELER:

4 su bardağı süt

1/2 bardak un

5 yemek kaşığı nestle kakao

1 su bardağı toz şeker

1 yumurta sarısı


YAPILIŞI:

Sütü ve yumurtayı karıştıp , kakao ve unu ekleyelim.
Orta ateşte sürekli karıstırarak pişirelim ve kaynamaya yakın şekeri ilave edelim.
Kaynayınca ateşten alıp,servis kaselerine boşaltalım.
İsteğe göre kaselerin dibine kek veya bisküvi koyabilirisiniz.
Süslemek için Hindistan cevizi ,fındık , fıstık veya ceviz vs. ne isterseniz kullanabilirsiniz.




Afiyet Olsun...


Sevgili handeciğim beni yeni bir oyuna davet etmiş ben de zevkle bu oyuna dahil oluyorum:)


Teşekkür ederim Handeciğim.

İşte sorular ve işte cevaplarım :)



1-bakalım kaç tanesi gerçek olacak :

-Yaza kadar en acilinden 10 kilo vermek istiyorum…
-küçük bir balıkçı kasabasında yaşamak istiyorum…
-bahçeli bir evim olsun,bahçem papatya dolsun istiyorum…
-oğlumun, yeğenimin vee luluşumun üniversiteden mezun olduğu günü görmek istiyorum…

-luluşumun mürüvvetini görmek istiyorum:)))))

2- Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim.

-Pastacılık kursuna gitmek istiyorum,taşınma işimiz bitince bu konuyla ilgileneceğim biran önce:)
-luluşla patlayana kadar çikolata yiyip, sohbet etmek istiyorum...
-Büyük Ada’da balık yemek istiyorum...
-Eminönüne gidip alışveriş yapmak istiyorum…



3- Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa...

-Kesinlikle yine eşimle evlenmek isterim…
-Kesinlikle yine canım ablamın kardeşi olmak isterim…

-Kesinlikle yine anne olurum...


bende sevgili luluşummmm papatyalarınprensesi ni , canım guldenablamı veee sevgili güldencemi sobeliyorum...

kolay gelsinnnnnn :)

Yorum Gönder

 
Top