0
Günlerdir oğlumun hastalığıyla uğraşıyorum...Şiddetli soğuk algınlığı geçiriyor yavrum.
Kuş gibi aç susuz uyukluyor sürekli...ateş,iştahsızlık ,halsizlik...
ailecek perperişan olduk .
Onu öyle sessiz sakin görünce inanın hiç birşey yapmak gelmiyor içimden. Çocuk evin neşesi derler ya ne kadar doğru bir sözmüş. Sürekli gözünün içine bakıyorum,bir an önce kalkıp yaramazlık yapsın diye heyecanla bekliyorum inanın:) Derdini de anlatamıyor,karşılıklı ağlıyoruz öyle:(
Keşke o iyileşse de onun yerine ben hasta olabilsem...Büyüklerimiz hep der ya anne olunca anlarsın diye:) Annelik işte böyle bir duyguymuş! 2,5 yıldır hergün anlıyorum:) İyi ki anneyim...Anneler günümüz kutlu mutlu olsun...

Bu kek de yavrucuğum yesin diye sevgimi katıp yaptığım tariflerden biri:)))



Malzemeler:

3 yumurta
2,5 çay bardağı toz şeker
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı yoğurt
1 paket nestle kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı damla çikolata
2,5 su bardağı elenmiş un

üzeri için pudra şekeri veya çikolata sos

Hazırlanışı:
Yumurta ve şekeri köpük köpük olana dek çırpıyoruz.Sıvıyağı, yoğurtu, kabartma tozunu ve vanilyayı konarak çırpmaya devam ediyoruzKakaoyu ve elenmiş unu da ilave edip karıştırıp unlanmış damla çikolataları karışıma ekliyoruz. Yağlanmış unlanmış kek kalıbımıza döküp ,önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişiriyoruz.Pişen kekimiz fırından çıkarılıp soğuduktan sonra üstüne pudra şekeri serperek veya çikolata sos ile servis yapabiliriz.

AFİYET , BAL OLSUN…

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER




Yorum Gönder

 
Top