0



29 Eylül 2006 akşamında bir düş görmüştüm ben..
bir düşte yaşamıştım..
o düşü unutamadım.

.. o düşten sonra ben aynı ben olmadım..

.. ışıklı bir koridora çekti beni Derviş, ellerimden tutup o kocaman evrene aldı diğerleriyle beraber, büyülendim.. O'nunla aynı boyutta buluşabilmek, şarkılarını dinlerken gözlerimi kapayıp ruhumun koridorlarına, oradan da kainatın mavi ışıklı derinliklerine dalabilmekten başka birşeymiş.. Bu aşk gibi birşeymiş aslında, belki aşktan da öte birşeymiş..

Ege'de bir bahar akşamı buluşacağız tekrar..
20 Mayıs 2007 akşamı...
Buluşacağız ve yeniden "sağlamasını yapacağız" paylaşımlarımızın.. Yeniden büyülenecek yüreklerimiz, gözlerimize yine yaşlar dolacak.. Biz, İstanbul'dan yola çıkan bir otobüs dolusu sevecen, O'nunla İzmir'de buluşmaya gideceğiz, verilmiş bir sözü tutar gibi...
.. merhaba diyeceğiz,
aslında hiç hoşçakal demedik ki...

... yaşadıklarımız yine sadece bir konser olmayacak..
... aşk kapıları açılacak, bir kez daha..

"Allahım aç kapılarını..
Allahım aşk kapılarını!.."


.. ve ne olur o gece yağmurlar değil, yıldızlar yağsın üzerimize....

Yorum Gönder

 
Top