0

Ben bu çorbayı çok yapıyorum , Yapması son derce kolay. Ben daha doğrusu brokoli ve karnıbahar iklisini çok kullanıyorum. Önce brokoli çorbası. Bu arada tabak renklerimiz teyzemize ve babamıza özel. Aman Ata görmesin:)))


Malzemeler:

  • 1/3 demet brokoli ( ben tüm demeti haşlıyorum. 2/3'ünü fırında brokoli ve karnıbahar yemeği için ayırıyorum)
  • 1 bardak süt
  • 2 tepeleme kaşık dolusu un
  • 1 yemek kaşığı knorr sebzeli çeşni
  • Sanıyorum 1.5 litre su (ben göz kararı koyuyorum)

Yapılışı

  1. Brokolileri haşlayın. İçine el blendırını daldırıp bir güzel ezin. (Çelik tencerede haşlarsanız tencere bile değiştirmezsiniz.)
  2. 1 kasede su ve unu pütürsüz kıvama getirin
  3. Brokolilerin üstüne 1 bardak sütü, su ve un karışımını katıp kaynayıncaya kadar karıştırın.
  4. Kaynadıktan sonra kısık ateşte 10 dk. pişirin. İnmesine yakın 1 yemek kaşığı sebzeli çeşniyi katabilirsiniz. İşte bu kadar afiyet olsun.

Yorum Gönder

 
Top