0
Merhaba Blogcanlarımmm...

Nisan bitti bitiyor biz güneşe hasret durumdayız,içimiz karardı resmen değil mi? neyse ki bloglar açıldı da havamızı bulduk biraz:))) Resim ekleme sorunum da kendi kendine düzeldi çok şükür:) Pek çok mutlu oldum.

Bugün Sofra Dergisi için hazırladığım meşhurrr ıspanak salatamın tarifini vereceğim size:))))

Bu salata sayesinde çiğ ıspanakla aram düzeldi...

Geçenlerde de the house cafe de blogcanlarımla ıspanak,roka,yeşil mercimek vs. değişik bir versiyonunu yedim ıspanağın.Çok da şık bir görüntüsü vardı:) Onu da en yakın zamanda deneyip paylaşmak çok istiyorum:)

Kim buldu bu salataları bilmiyorum ama ben severek yapıyorum:)Sizler de deneyin derim. Üşenirseniz eğer bana gelin ben yapayım size:))))

Buyurun çok meşhur salatamızın tarifine:)



NARLI ISPANAK SALATASI

Malzemeler:


1 çay bardağı köftelik bulgur

1 kg ıspanak

1 demet dereotu

3 dal taze soğan

1 çay bardağı ceviz içi

1 adet nar



Salata Sosu için,



1 yemek kaşığı soya sosu

2 yemek kaşığı balsamik sirke

4-5 yemek kaşığı nar ekşisi

1 adet limonun suyu

zeytinyağı

Tuz

karabiber



Yapılışı:



Bulguru 1/2 çay bardağı kadar su ile ıslatalım

Ispanağı, soğanı ve dereotunu yıkayıp incecik doğrayarak bulgurla karıştıralım.

Dişe gelecek şekilde kırılmış cevizi ve sosu da ilave edip salatayı harmanlayalım.

Servis tabağına alıp nar taneleri ile süsleyerek servise hazır hale getirelim.



AFİYET OLSUN

MUTLU MUTLU GÜNLER DİLERİM:)

Yorum Gönder

 
Top