0

Benim ikram yemeklerimden birisi daha. Ama bu yemek gerçekten çok lezzetli. Hem de bir o kadar kolay. Geçenlerde ailecek gittiğimiz Konya Kebap evinde tandır yedik. Eşim, benim yaptığım bu yemeğin, o tandırdan daha lezzetli olduğunu söyledi. Gerçi beni desteklemek için masum bir yalan da söylemiş olabilir. :))

Bu yemeği gerçekten herkese tavsiye ediyorum. Misafir geleceği zaman kemiksiz 1 cm'lik kalın et alarak yapıyorum. Lütfen foto sizi aldatmasın. Tabağın, pirinç pilavının beyazlığı ve benim fotoğraf çekmede ki acemiliğimden dolayı güzel bir görüntü olmadı.

Malzemeler:
  • Kişi sayısı kadar ya kuzu boyun eti, yada 1 cm'lik kalın kuzu eti.
  • Kızartmak için un ve sıvı yağ
Yapılışı:
Etleri önce una arkalı önlü buluyorsunuz. Daha sonra daha önceden kızdırdığınız tavada etleri bir güzel kızartıyorsunuz. Etlerin üstü altın rengi hal alacak. Aynı balık kızartır gibi. Kızarttığınız etleri düdüklü tencereye diziyorsunuz. Etlerin sayısını göre mesela 4 adet et varsa 1 çay bardağı su, eğer 6 tane varsa 1 bardak su ekleyerek, düdüklünüzün et pişirme süresi kadar pişiriyorsunuz. Pirinç pilavı ile servis yapıyorsunuz.

Yorum Gönder

 
Top