0

Çok güzel bir tarif. Hem sunumu, hem de lezzeti. Tabii ki de en önemlisi acayip kolay. Yaptıktan sonra az mı oldu acaba diye düşündüm ama yoğun bir tadı olduğu için çok fazla üst üste yiyemiyorsunuz zaten. Aman sakın yanlış anlaşılmasın sadece fotodaki kadar olmadı. :)))Bu sadece bir kısmı.
Hindistancevizi, kakao ve pudra şekeri ile süsledim. Ama siz pirinç patlağı, fıstık tozu gibi şeylere bulayıp servis yapabilirsiniz. Ben evde olan kolay şeylere buladım.

Malzeme:

  • 25o gr. bitter çikolata (sütlü de olabilir evde ne varsa )
  • 200 ml. krema (pınar hazır krema paketi)
  • 3 katlı hazır kakaolu kek. (en büyük olanından aldım.)
  • Üstü için kakao, pudra şekeri, hindistan cevizi

Yapılışı:

  1. Kremayı bir kaba alın , ısıtın. Altı çok kısıkta kalsın. İçine çukalatayı parçalayarak atın. İçinde karıştırarak eritin.
  2. Keki ister elinizle -ki çok çabuk parçalanıp ufalanıyor-ister robotta un ufak edin. Erimiş çikolatalı kremayı ilave edin. Oda sıcaklığına gelince buzdolabında bekletin. Buzdolabında 3-4 saat beklesin.Ben bazen işim aceleyse derin dondurucu da sık sık kontrol ederek soğutuyorum (dondurmamak için)
  3. İyice katılaşan karışımdan ufak ufak parçalar alıp elinizle güzelce yuvarlayıp bir yere dizin. Sonra bir kısmını pudra şekerine , bir kısmını kakaoya, bir kısmını da hindistan cevizine bulayarak tabağa dizip servis yapın.

Yorum Gönder

 
Top