0
4. İzmir yemek blogu yazarları buluşması 14.NİSAN.2013 PAzar günü Kordon Otelde yapıldı. Ben ilk kez katılacağım için heyecanlı idim.  Sanal ortamda site isimleri ile tanıdığım, site arkasında kalan sevgili, maharetli arkadaşlar ile tanışacaktım:) Aylar öncesinden müsait olup katılabilecek  blogger arkadaşların listesi hazırlandı. Veee heyecanla beklediğim o gün geldi.
Kordon Otel den görünüş
Buluşmamızın yapıldığı Kordon Otel, mekan olarak olsun, çalışanların güler yüzleri ile olsun baştan sıcak bir hava esmesine neden oldular. Ben salona geldiğimde hemen hemen herkes gelmişti. Kapıda organizasyon komitesinden 2 arkadaş karşıladılar, oturacağım masanın numarasını söylediler. Masalar numaralandırılmıştı. Konukların oturacağı masalar önceden belirlenmişti ve bence de çok güzel  düşünülmüş. Salon cıvıl cıvıl neşeli sesler ile doluydu. Masama oturdum ve tanışma, yeme, içme, fotoğraf çekimleri, sponsor firmaların hediye çekilişleri ile en sonunda da sponsor firmalarının bizler için getirmiş oldukları hediye dağıtımları derken buluşmamızın sonuna gelindi. Çok güzel bir gün geçirdik. Bu organizasyonda emeği geçen Sibel Berkem, Dilek Bilginer,Nigar Sargın,Suna Erden Gökkaya, Zeynep Güler ve Leyla Güner'e çok teşekkür ediyorum.
 Zeynep Hanımın hazırladığı kurabiyeler çok anlamlı ve nefistiler. Çok teşekkür ediyorum, emeğine ve ellerine sağlık.


Veeeee  toplantımızın sponsorları....

 ARTIK BENİM DE DİKİLİ BİR AĞACIM VAR dedirten MURATBEY gıda Manisa Salihli Gökköy ormanında hepimizin adına bir fidan diktirmişler. Tema vakfından adımıza çıkartılmış olan sertifikalarımızı aldık. Ayrıca çeşit çeşit hepsi ayrı lezzette peynirler  ile masalarımızı donatmışlar.



Dr. Oetker ürünlerini kullanmayan yoktur. Bütün ürünlerini güvenle kullanıyorum.
Duru bulgur...bir bulgurda bu kadar çeşitli bir kitap olacak kadar tarifin olabileceği aklıma gelmezdi . Bütün tariflerini yapıp aynı zamanda sizlerle de paylaşacağım.

Türkiye'nin dondurulmuş gıda markası Feast bizlere bu ürünleri hediye ettiler. Zevkle kullanacağım.

Hayatımızı kolaylaştıran ürün  çeşitleri ile koroplastın verdiği hepsini sürekli kullandığımız ürünler.

 Lipton  nefis siyah çayı ve İzmir'in meşhur Dibek kahvecisi İlyas Gönen kahvesi ile nefis yudumlar...

Nivea nın yeni güneşten korunma ürünü...
Selva makarnadan ıspanaklı mantı, portakallı irmik, 3 dakikada pişen (merak ettim) makarna...pişirmek için sabırsızlanıyorum..

Yeni ürünleri Alaşehir Ekmeği, Akdeniz Ekmeği ve Trabzon Ekmeği un karışımları. Yanında da ekmek tarifleri kitabı...geriye ekmekleri pişirmek kalıyor...
 Fairy bulaşık deterjanı ve Tursil jel çamaşır makinesi deterjanı



Avşar verda 5 adet pişir saklama kabı, 1 adet tava, 2 adet pilav tenceresi hediye etti.

  • Bademlerimiz Datça'dan geldi. Ayrıca çekilişte 4 arkadaşımıza eşleri ile  Zeypros Otelde tatil kazandılar.
  • BARMAR  dan 4 arkadaşımız hediye çeki kazandılar.
  • İMSE İzmir Mutfak Sanatları Enstitüsü aralarında ben de varım :) 2 saatlik kurs hediye ettiler.
  • Form stüdyo herkese 1 seanslık epilasyon ve 9 blogger arkadaşımıza oksijen, radyo frekans ve cilt bakımı hediye etti.
  • Akademi Tiyatro 3 çift adet bilet hediye etti,
  • Arkadaşımız Leyla Güner kura için 4 adet kumaşa yapılmış Ebru hediye etti
  •  Impetus reklam logomuzun grafik tasarımını yaptı,
  • Can ajans sponsor firma afişlerimizi hazırladı.
Tekrar bu güzel gün için organize eden arkadaşlarımıza ve sponsorlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum...Bir sonraki toplantıda görüşmek üzere inşallah..sevgiyle kalın...

Yorum Gönder

 
Top