0


Bu salatayi ilk tatma firsatini bizim kermes icin Fatma Abla yaptiginda bulmustum.aslinda adini duymustum ama goruntusu insani biraz tereddutte birakiyor acaba yesemmi diye.Ama ben tadina baktim ve cok begendim cok guzel olmustu ilk firsatta bende denedim.Sizlere de tavsiye ederim mutlaka deneyinnnn....


PANCARLI KUSKUS SALATASI


Malzemeler:


500gr kuskus(Corbalik sehriye turu)


1/2 kavanozdan fazla pancar tursusu(eksi olani)(rode bietjes)


1/2 kilo Yogurt(Turk Yogurdu)


1 demet dereotu


2 dis sarmisak


Yapilisi:


Kuskus yeteri kadar su ile haslanir.Suyu suzulur ve sogumaya birakilir.Sekere pancarlari mutfak robotunda cekilir iyice inceltilir.Sarmisaklar rendelenir yogurtla karistirilir,tuz ilave edilir.Pancarlar,kuskus ,dogranan kornison tursular da,yogurda ilave edilir.Dereotu dogranip o da ilave edilir.Guzelce karistirilir ve servis tabagina alinip servis yapilir.


AFIYETLER OLSUNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yorum Gönder

 
Top