0
Herkese kocamannnn sevgi dolu merhabalar:))


Günlerdir oğlumla beraber şiddetli soğuk algınlığıyla mücadele ediyoruz. Önce Emre'm hastalandı, hemen arkasından da ana yüreği tabi dayanmadı veee ben hastalandım:)))...

ikimiz de perperişan olduk.
Emre şu an daha iyi ama ben hiiiiç dinlenemediğim için hala hastayım:(((
Hasta olup da evi çekip çekirmek, çocuğa bakmak çok zor çook:(((
Acayip halsiz ve keyifsizim fakat iştahımda hiç bir sorun yok her zaman ki gibi:(((
Hani bazen derler ya çook hastayım canım hiç birşey yemek istemiyooor....
şu cümleyi hiiiç ama hiiiiç kullanamadım hayatım boyunca:)))
Sinir oluyorum kendime sinir.....hasta hasta canım birde kısır çekmez mi!!!!
Hayır Zeynep, hayır Zeynep diye diye, ayaklarımı sürüye sürüye mutfağa zor attım kendimi ve en acilinden bir kısır yaptım kendime:)))
Şifa niyetine de bir güzel yedimmmmm:) Ohhh afiyet olsun Zeynep sana:)))

Umarım biran önce iyileşip,güzel bloglarınızı ziyaret edebilirim.

Hepinizi çok çok çok öpüyorum ve tarife geçiyorum...




MALZEMELER:

1 su bardağı ince bulgur

1/2 demet yeşil soğan

1/2 demet maydanoz

1/2 demet dereotu

1 yemek kaşığı domates salçası

1 yemek kaşığı biber salçası

1 adet limon suyu

tuz

zeytinyağı

nar ekşisi

karabiber

pulbiber

kimyon vs. baharatlar

sıcak su



YAPILIŞI:

İnce bulguru geniş ve kapaklı bir kaba alalım.

Üzerini biraz geçecek kadar sıcak su ilave edip kapağı kapatıp 15 dakika kadar bulgurların şişmesini bekleyelim.

Bütün yeşilliklerimizi iyice yıkayıp ,ince ince doğrayalım.

şişen bulgurlarımıza salçayı ilave edip güzelce karıştırıp,yeşilliklerimizi ilave edelim.

tuzumuzu,baharatlarımızı,limonumuzu,nar ekşimizi ve zeytinyağımızı da dilediğimiz kadar ekleyip tekrar karıştıralım.

Kısırımız servise hazırdır.


AFİYET , BAL OLSUN...

SEVGİLER , ÖPÜCÜKLER veee SAĞLIK DOLU GÜNLER:)

KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN.



Yorum Gönder

 
Top