0
Hani derler ya şurda şunu yiyeceksin,burda bunu falan:)))

Bu salatayı da Sevil 'de yiyeceksiniz:))) Uzun zamandır yaparım ama Sevilimin yaptığı  gibi lezzetli olmaz:)))Toplanacağımız zaman sorar bize"ne hazırlayayım,ne istersiniz canparelerim "der...ben hemen "arpa şehriye salatasıııı" diye öne fırlarım,hızımı alamam tabi...ayyy bide yoğurtlu sebze salatası,ayyyy bide bööörekkk diye diye devam ederim:))))Liste uzar gider bende tabi...bana bu soruyu sormamak lazım hehehe:)))

Ah ah bilseniz daha ne cevherler var bizim grupta:)

Son keşfim de zeytinyağlı dolma ustası Benhür Ayşen:)))Dolmaları listemde ilk üçe kesin giriyor,hem pişiriyor hem de elleriyle yediriyor...amaaaa bana özel :)))))görseniz kalem kalemdi :)))Ayak üstü 8 tane yemiştim:)oturarak yediklerimi  hiç saymadım bile dermişim:))))) offf nefisti valla billa:)
Pişman değilim:))))Tadı damağımda kaldı:)))

Sonra da size "su içsem yarıyor" geyiği yapıyorum utanmadan değil mi....cık cık cık:((( yakalanmış oldum böylece,kendi kendimi ele verdim resmen:))))

Neyseee bende bu iştah olduğu sürece bu konu uzar gider...tarifi okuyup kaçın, kurtulun derim blogcanlarım:))))

Herkese mutlu mutlu güp güzel bir hafta dilerim.

veeee gelelim bugünün rengarenk tarifine:)



ARPA ŞEHRİYE SALATASI

Malzemeler:

1 Su bardağı arpa şehriye

2 adet közlenmiş kırmızı biber

4 adet kornişon turşu

1 çay bardağı mısır

3 dal yeşil soğan

¼ demet dereotu

¼ demet maydanoz

½ limonun suyu

Zeytinyağı,tuz



Yapılışı:


Arpa şehriyeyi hafif diri kalacak şekilde haşlıyoruz.

Salata malzemelerini doğrayıp,Haşlanmış arpa şehriyelerle karıştırıyoruz.

Limon ,tuz ve zeytinyağını da ilave edip servis yapıyoruz.



AFİYET BAL OLSUN.







Yorum Gönder

 
Top