0
Bir kalp birden fazla kişiye aşkla çarpabilir mi sizce?... Hem de aynı duygularla,aynı sevgiyle ve aynı hislerle?

5,5 sene önce minicik bir surata aşık oldum ben...Gözleri yumuk yumuk,pancar gibi suratıyla kucağıma aldığım ilk anda kalbim yerinden çıkacak gibi hissetmiştim...Onun karnını doyurmaya çalışırken iplik iplik ağladım saatlerce,günlerce...Aşk dedikleri işte buydu bana göre...Her baktığımda içimi titreten yegane varlığa duyduğum histi.O gün sanki ben de onunla yeniden doğmuştum.Bir mucizeye tanık olmuştum 9 ay boyunca...Şimdi kucağımda duruyordu ve ben onun annesiydim,o benim Aşkımdı...Artık birbirimizindik.
Binlerce kez şükürler olsun Rabbime...Canım Emre'm, ilk aşkım benim...


ve şimdi 8 aydır aramıza bir minik Çeşmeci'nin daha katılacak olmanın sevinciyle yanıp tutuşuyoruz . Henüz kucağıma almadan aynı duygularla boğuşmaya başladım bile...Ey Aşk ne güzel bir duygusun sen...

İkinci kez bu duyguyu yaşayacak olmanın verdiği heyecanla nefes alıyorum aylardı,kalbim onunla çarpıyor.




27 Mayıs pazar günü birbirinden kıymetli blogger arkadaşlarım Arda ve benim için bir baby shower partisi düzenlediler sağolsunlar. Kalplerimiz birlikte çarptı bütün gün:) Yer gök mavi oldu bir anda...

Hani insan bazen kelime bulamaz ya duygularını anlatmaya...İşte öyle bir gün yaşattılar bana desem yeridir:)





Uzun zamandır bu kadar şımardığımı hatırlamıyorum.Her detayı en ince ayrıntısına kadar düşünmüşlerdi. Ağzım kulaklarımda fiyonk fiyonk sırıtıp durdum parti boyunca:)Kendimi acayip özel hissettim.Her şey öyle güzeldi ki...Sağım solum hep sevdiklerimle doluydu...Kimi öpeceğimi, kime sarılacağımı şaşırdım durdum:)Herkes sabahın köründe benim için yollara dökülmüştü,pırıl pırıl parlayan gözlerle karşıladılar beni...Elleriyle beslediler,sıcacık sevgileriyle sarıp sarmaladılar bizi...











En renkli kısımlardan biri de hediye açma kısmıydı:))) Arda'cık daha doğmadan çooook şımartıldı diyebilirim...Benim papuç da çoktan dama atılmış anladım yani:))))
Arda'nın ayakkabısından,atletine ,şampuanından sabununa,battaniyesinden,tulumuna,biberonuna vs. herşeyini düşünmüşler teyzeleri,dayıları...Bu kadar çok paket açtığımı hiç hatırlamıyorum.Kan ter içinde kaldım resmen:) Herşeyi ama herşeyi düşünmüşler canım arkadaşlarım benim.Paketlerden çıkanları bir görseniz nasıl güzeller ,mini minnacık şeyler:))herşey oyuncak gibiydi:) Onlara bakmak bile insanı gülümsetmeye yetiyor zaten:)

Parti bitip ,evime döndüğüm zaman hem yavrularım için ,hem de böyle sevgi dolu arkadaşlara sahip olduğum için bir kez daha şükrettim.Ne mutlu bana ve bize:)




Hepinizi çok pek çok seviyorum,seviyoruz:) Asla unutmayacağım bu güzel gün için sonsuz teşekkür ederim hepinize...

İyi ki hayatımdasınız...

Yorum Gönder

 
Top