0

Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri


Bu tarifi de Portakal Agacinda görmüstüm ama denemek yeni nasip oldu.
Cok pratik ve lezzetli bir tarif.denemenizi tavsiye ederim.
HINDISTAN CEVIZLI KARTOPU
Malzemeler;
3-4 su bardagi hindistan cevizi(ben 4 su bardagi kullandim)
1 su bardagi süt tozu
bir su bardagindan 1 parmak eksik pudra sekeri
200ml cig krema
az hindistan cevizi(yuvarlaklari bulamak icin)
Yapilisi:
Hindistan cevizi,seker,süttozu,cig krema, genisce bir kaba konup yogrulur.elde yuvarlanacak sekilde degilse koyu bir kivamda ise süt ilave ederek kivamini ayarlayabilirsiniz,sekil verilecek kivama gelince yuvarlak toplar yapip hindistan cevizine bulayin.servis tabagina alin.hemen servis edebilirsiniz ben buzdolabinda muhafaza ettim.
Yiyenler cok begendiler.
AFIYETLER OLSUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yorum Gönder

 
Top