0

Bu tarif saniyorum Sofra dergisinin 2006 yili ekim - ya da kasim sayisinda idi. Bir kere denedim , müdavimi oldum. Çok lezzetli ve çok kolay. Benim gibi tembeller için yani. :))İkram yemeği olarak da kullanıyorum. Üstüne üstlük içinde sebze de var. Daha ne olsun kardeşimmmm.

Malzemeler:
  • 6 adet kalçalı tavuk budu
  • 1 adet kremalı mantar çorbası
  • 1 adet büyük boy kabak
  • 1 adet büyük boy havuç
  • 1 adet 200 ml 'lik krema
  • 1 tabak dolusu kaşar
Yapılışı:
  1. Havucu ve kabağı rendeleyin
  2. Bir kapta kremalı mantar çorbasını, havucu, kabağı, kremayı bir güzel karıştırın.
  3. Tavukları borcama dizin. Üzerlerine harcı sürün. 170 derecelik fırında yaklaşık 40 dakika pişirin. Harcın üstü hafifçe kızaracak. Su falan koymayın. Fırını da önceden ısıtmayın.
  4. Tavuklar pişirince kaşar rendesini üzerine paylaştırın. Fırının ısısı ile erisin.

Yorum Gönder

 
Top