0
Frindship Around The World Award
Proximidade Award

Bu güzel odülü ayni günde 2 defa almak gecektende cok memnun edici bir olay benim icin Bu odül dünya capinda arkadaslik odülü
sevgili arkadaslarim http://yasaminkiyisindan.blogcu.com/ ve http://gonlumdentadlar.blogspot.com/ arkadaslarim beni bu odüle layik gormüsler,kendilerine cok tesekkürler ediyorum.Blogum sayesinde uzaklar yakin oldu ve uzaklarda olan ama bir mausun tiklamasi kadar yakin olan pek cok arkadas edindim .Blogumu ilk actigimda sürekli bloguma ugrayip ziyaretci sayacina bakardim kac kisi ziyarete gelmis,bu gun yorum yazan varmi diye sürekli heyecanla beklerdim...ALLAH hepinizden RAZI ve MEMNUN olsun,bütün arkadaslarima güzel yorumlariyla,ziyaretleriyle beni yalniz birakmadiklari icin tesekkürler ediyorum.
bende bu odülü bütün ziyaretcilerime teker teker veriyorum ama kural geregi bana bu odülü veren arkadaslarimdan 1 er fazla olmak kaydiyla blogcu arkadaslarima vermem gerekiyor.
yani 17 tane
odül sahipleri beni hic bir zaman yalniz birakmayan ve güzel yorumlarini esirgemeyen
ablalarim::

Fatma Ablam(Soframdan)

Gül Ablam(Dogada)

Keskinli Ayse(Ikizlerin annesi)

Banu Goksin

Sevil(Bir demlik sohbet)

Nimet Abla(almulaca)

Yeni tadlar

sefer tasi

Latife Hanim(laguer)

Anemonun mutfagi

Digdem(didoli)

Cafe Rose

7×7×7

Gülgünün mutfagi

Muazzez

Nazardegmesin07

Güzel ziyaretleri icin bütün siz arkadaslarima tesekkürler ediyorum,daha nice güzel gynlerde hep beraberce olmak dilegiyle ziyaretlerinizi ve güzel yorumlarinizi esirgemeyin benden...hepinize kucak dolusu sevgiler...

Yorum Gönder

 
Top