0

Çalışan kadın olunca insan hep yemekte işin kolay yanını düşünüyor. Size yine malzemesi dondurucudan çıkan bir yemek. Benim donducumun nasıl olduğunu artık tahmin edebilirsiniz sanıyorum. Ben de buzdolabının derin dondurucusuka ve basa dolu. Ayrıca yine bir derin dondurucu var. Acaba bir buzdolabı daha alsam da neler doldursam diye düşünüyorum . YUH ARTIK :))) İnanın buzdolabının yanında derin dondurucu neler bulunduğunu yazan bir liste var. Dondurucudan aldıkça siliyorum. Koydukça yazıyorum. Çok karalanınca revize ediyorum.

Malzemelerde ki mantı ve nohut derin dondurucudan. Nohutu ayrıca nohutlu pilav yapımında da kullanıyorum. Nohutu haşlayıp derin dondurucuya koyuyorum. Gerekli oldukça kullanıyorum.

Malzemeler:

  • 1 avuç mantı
  • 1 avuç nohut
  • 3 kaşık dolusu yoğurt
  • 3 kaşık dolusu un
  • İsterseniz sarımsak (çok yakışıyor)
  • tuz ve 1.5 litre kadar su
  • İsterseniz üstüne yağ (ben misafir yoksa yapmıyorum)

Yapılışı

  1. Suyu tencereye koyuyorsunuz. Bir kapta yoğurt ve unu güzelce birbirine yediriyorsunuz. Pürüssüzleşmezse el blandırı sokabilirsiniz.
  2. Bu karışımı soğukken suyla karıştırıyorsunuz. Tencerenin altını yakıp , karıştırrark kaynamasını bekliyorsunuz. Su kaynayınca mantıları ve nohutları atıyouz. Tuzunu ve istersek sarımsağını koyuyoruz. Mantılar yumuşayana kadar kısık ateşte pişiriyoruz.

Yorum Gönder

 
Top