0
Herkese kocaman kocaman merhabaaaaa:)

Bu sıralar çok değişik duygular yaşıyorum ve sizlerle de her zaman ki gibi paylaşmak istiyorum:) Emre'm artık 27 aylık koca bir delikanlı oldu.
Dillenmeye de başladı iyice...Her söylediğimi (işine gelenleri) anlıyor artık. Kumanda getir götür işlerinde vs. çok başarılı diyebilirim. Boyu,ayakları sürekli büyüyor:) inanın bu yavrucuğu ben mi doğurdum diye şaşıyorum bazen kendime:)
Oğlumla beraber vakit geçirmek daha zevkli ve bir o kadar da yorucu olmaya başladı tabii:) İstedikleri olmayınca ciyak ciyak bağırıp canavara dönüşebiliyor.
Halinden memnunsa ohhh ondan bal böreği yoktur sanırım.
Aynı oyunu defalarca oynayıp kurdeşen döküyorum bazen. Oyun kurucu da o. Aaaah aaaahhh.

Büyüdükçe benimle oynadığı oyunlar da yetersiz gelmeye başladı galiba yavruma.
Sürekli canı sıkılıyor. Onu öyle ekşi suratlı görünce de içim parçalanıyor.
Günde 2 saat oyun oynayabileceği,yaşıtlarıyla vakit geçirebileceği güzel bir okul arıyoruz yavruma:) Birkaç tane baktık fakat çok içime sinmedi.
Biraz da panikledim aslında. Yanlız nasıl bırakacağım, başına birşey gelir mi, ya beni özlerse ağlarsa, ya ben onu özleyip ağlarsam vs. vs. öyle çok şey aklıma geldi ki...
Ne zor işmiş anne olmak...
Eğer sizlerinde bildiği Kadıköy civarında temiz pak,güleryüzlü hocaların olduğu bir okul varsa lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum. (yardım yazısı gibi oldu:) )

Hepinizi seviyorum,öpüyorum ve tarife geçiyorummmm:)

Evimizi missss gibi kokutacak bir kek tarifi;





MALZEMELER:

1,5 su bardağı toz şeker
3 adet muz
3 adet yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 minik kutu muzlu süt
1/2 su bardağı damla çikolata
Aldığı kadar un

YAPILIŞI:

Yumurta ve şekeri iyice çırpıyoruz.
Muzları püre haline getirip sütle beraber karışıma ilave ediyoruz.
Vanilyayı,çikolatayı da ekleyip tekrar karıştırıyoruz.
En son elenmiş unu ve kabartma tozunu da koyup iyice karıştırıyoruz.
Karışımı yağlanmış unlanmış kek kalıbımıza koyup önceden ısıtılmış150 derecelik fırında yavaş yavaş pişiriyoruz...




AFİYET,BAL OLSUN
SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER





Yorum Gönder

 
Top