0

Vazgeçilmez bitter lezzetini damağınıza bir güzel yaydıktan sonra boğazınızı yakıp geçen bir çikolata için ne düşünürsünüz? Çikolatayı aşka benzetirseniz eğer pekçok şey söylenebilir sanırım:) Biberli çikolata böyle birşey.. Benim en vazgeçilmez çikolatam oldu bu ikinci tadışımdan sonra. Son nokta diyorum, daha ötesi olamaz herhalde artık! Herkese göre değil ama, onu baştan söyleyeyim.. (yine de deneyin derim).

Son günlerde keyif kahvelerimin yanında azar azar yiyerek tadını çıkardığım bu yaramaz lezzetleri paylaşmak istedim bugün. Bunlar da "zakuska" denilen Bulgaristan kurabiyeleri.. Emelciğim getirdi tadayım diye, seveceğimi biliyordu tabi..


Çikolata kaplı bisküvinin tadı da harika....


.... çikolata kaplı kurabiyenin de.


Bunlar biraz ekleri andırıyor şekil itibariyle. Isırdığınızda ise çikolata ile birleştirilmiş iki yumuşacık (kek kadar yumuşak) kurabiye olduğunu ele veriyor. Kahveyle de tadına doyulmuyor hani..

Farklı ve yöresel lezzetler keşfetmeye bayılıyorum.. Hele bunlar tatlı olurlarsa daha da mutlu oluyorum. Emelciğim sağolsun, eve gittikçe tekrar getireceğini söyledi. Şımarıp hani birileri de Kavala kurabiyesi getirse ne güzel olurdu diyorum:)

Kış mevsimi böyle yapıyor insanı...

Yorum Gönder

 
Top