0
Merhaba sevgili blogcanlarımmmm,

Bugün sevgimle olduğu kadar ,tarifimle de içinizi ısıtayım dedim:))) Hemen herkesin sevdiği mercimek çorbası da fena olmaz diye düşündüm:) hep beraber ,içelim içelim ısınalımmmm:))
Şaka bir yana hastamı oluyorum nedir,içim titriyor sabahtan beri:( Kaplumbağa gibi hissediyorum resmen kendimi:( Tahmin edersiniz ki hiiiiç bana göre değil bu durum:(((

Güzel şeyler düşünelim, güzel şeyler olsun diyelim veee mutlu mutlu ,sendromsuz ,hastalıksız ,güp güzel bir hafta dilerimmmmm herkese....Öperim, öperim sarılırım:)

Buyurun mis gibi çorbamıza:)




Malzemeler:

1 adet küçük patates
1 adet küçük havuç
1 adet küçük kuru soğan
1 çay bardağı kırmızı mercimek
2 yemek kaşığı pirinç
2 yemek kaşığı bulgur
1 yemek kaşığı salça
3 yemek kaşığı sıvıyağ
nane,karabiber,tuz,
sıcak su (et suyu da olabilir)1-1,5lt kadar

Yapılışı:
Soğanı yemeklik doğrayıp,sıvıyağda hafifçe kavuruyoruz.
Patatesi ve havucu rendeleyip soğanlara ilave ediyoruz. Yıkanmış pirinci ,bulguru,mercimeği ve salçayı  ilave ediyoruz.Sıcak suyumuzu da göz kararı ekleyip, baharatlarımı da ilave edip karıştırıp bütün malzemeler yumuşayıncaya dek pişiriyoruz. En son blenderdan geçirip limonla sıcak sıcak servis yapıyoruz.

AFİYET OLSUN


Yorum Gönder

 
Top