0
Cumartesi akşamı seyrettiğim bir dizide yapılan yumurtalı ekmek cumartesiyi pazarı bağlayan gece rüyalarıma girdi desem,pazar sabahı ilk iş ne yapılır? Tabiki yumurtalı ekmek:)

Uzun zamandan beri yapmadığım ancak yediğim zaman evet evet çok kalorilisin ama çok güzelsin canım yaa diye ekmeklerle konuştuğum bir kahvaltı oldu yine :)

İster sadece beyaz peynirle,ister pişince arasına taze kaşar koyarak eritin yada ben gibi ballı kaymaklı tüketin ....Bu ekmeklerin kaldı derdide yok dökün üzerine şerbeti olsun size babaanne usulü ekmek tatlısı ...

YUMURTALI EKMEK

6 dilim ekmek(mümkünse bayat)
2 yumurta
2 yemek kaşığı süt
çay kaşığının ucuyla tuz

Kızartmak için ;
1 su bardağı sıvıyağ

Yumurta,süt ve tuzu bir yemek tabağında iyice çırpıpalım.Ekmekleri arkalı önlü çırpılmış yumurta karışımına bulayalım ve orta-kızgın yağda arkalı önlü kızartalım.Dilediğiniz şekilde tüketmek size kalmış

Afiyetler Olsun....

Bu tarifimi sevgili arkadaşım Hümeyranın Kahvaltı Etkinliğine gönderirken,kendisine kolaylıklar diliyorum....




Önemli!!!!

arkadaşlar blogspot uzantılı sitelere yine maç yayını bahaneleriyle engel konuldu.Konu ile ilgili facebookta birleştiğimiz bir grup var.

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_170426343004822

Lütfen bloğu olan olmayan herkes bu gruba katılarak sesimizi duyurmmaıza yardımcı olsun.
Ayrıca sevgili Tümayın yazısınıda aynen kopyliyorum/yazı Sevil'den alınmıştır)


Geçen hafta cuma gününden beri bloğuma giremiyorum ve de işlem yapamıyorum. Hatta hiçbir bloğa giremiyorum. Çünkü maalesef yeni alınan bir mahkeme kararı ile blog uygulaması artık kaldırılıyormuş. Ben bir Superonline fiberinternet kullanıcısıyım. Superonline bunu hemen uygulamaya geçmiş. Farklı kullanıcılılar sayfama girdiğinde en sonki yayınımı görüyorlar. Ancak superonline kullanıcıları sayfama girdiğinde maalesef "Bu siteye erişim mahkeme kararınca engellenmiştir" gibi ters bir ifade görüyorlar. Bu ifadenin genel bir yazı ile değiştirilmesi, bu şekilde sanki kişisel olarak benim bir hata yapmışım gibi gözükmemesi adına yetkililerle görüştüm ama maalesef yardım alamadım. Bu yüzden de superonline aboneliğimi iptal ediyorum. Blog dünyası devam etsin ya da etmesin farklı modemle devam edeceğim. Benim şu noktada herkese şöyle bir uyarım var. Bu blog yasaklaması konusu uygulamaya geçecek ya da kısa sürede sorun çözülecek ama sonuçta bu sorunlar hep devam edecek. Lütfen bilgilerinizi, kayıtlarınızı mutlaka kendinize arşivleyin. Belki 2 gün sonra sizde artık sayfanıza giremeyeceksiniz. Blog yasaklamasını herkes yapmak zorunda kalacak. Arşivlemeye başlayın şimdiden....
Herkesi çok özledim:( Sayfalarınıza giremiyorum ama hepinizi çok seviyorum:) Beni unutmayın..."

Yorum Gönder

 
Top