0
Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri cikolata transfer folio4
Ben aslinda bu metodu ilk defa denedim .daha önce alis veris yaptigim internet sitesinde görmüstüm ama ne ise yaradigini tam olarak anlamamistim.Bu hediye paketi yapmaya yarayan resimli bir foli zannettim.yaninda ki yazilari okuduktan sonra almaya karar verdim.
Aldigim site
De leukste taartenshop zaten siparislerim vardi ugradigimda bu resimli foli yi de aldim.kullanim talimati üzerinde yaziyordu.Yani epey bir cikolata kullandim yan duvarlar icin.Isterseniz beyaz cikolata kullanirsaniz bu resimler beyaz cikolatanin üzerinde daha güzel duruyor ama beyaz cikolata da cok tatli oldugu icin ben tercih etmiyorum.
Ayni veya benzer transfer folio sunu türkiye de de
Pastamalzemeleri adresinden temin edebilirsiniz.
cikolata transfer folio
cikolata transfer folio1
Istediginiz büyüklükte kesebiliyorsunuz ama katlamak yasak.bende aldigim 300 gr bitter(puur)Cikolatayi benmari usulü erittim folyomu pastamin yüksekliginde kestim,
cikolata transfer folio3
daha sonra bir spatula yardimi ile eriyen cikolatayi resimli tarafinin üzerine gelecek sekilde incecik yaydim buzdolabinda düz bir sekilde (hic bükmeden)20 dakika beklettim ve cikolata donunca folyoyu kaldirip pastanin yan duvarlari yüksekligince kaldirip guzelce pastanin duvarlarini kapladim. ,aslinda pastaya kisa gelecegini bildigimden cikolata bende naylon foli nin uzunlamasina 1 eni yetmedigi icin 2 defa ayni büyüklükte kestigim kalpli naylonu uzunlamasina yan yana sermistim cíkolata yi üzerine yaymadan yani ek yaptim.ama altina kagit mutfak havlusu serdigim icin kaldirip buzdolabina koyarken problem olmadi yani ek yapabiliyorsunuz 2 tane yan yana serdiginizde üzerine cikolata yayinca hic belli olmuyor.Pasta nin yan duvarlarini kaplayinca üzerindeki foliyi dikkatlice cekip cikariyoruz cok dikkat edelim ki cikolata kirilmasin, varsa üst kisimlarda fazlaliklar kesilerek alinir.Bu yas pasta 10 kisilik kadar..

Yorum Gönder

 
Top