0

Bu tarife bir ad bulamadım. Kısaca pasta dedim. Çok kolay ve pratik bir şey zaten. Amaç burada üst süslemeyi denemekti. Her türlü pasta üstüne uygulanabilir bence. Görüntü gerçekten şık oldu. Süsleme bence en çok üzümlere ve güle yakıştı. Bolca üzümlerle ve güllerle süslenebilir. Yakın çekim yapsaymışım daha iyi olacakmış. EEE tabii blogger olacaksan hem yapacaksan hemde çekeceksin değilmi ? Ah işte bende bu ikinci kısmın becerisi yok. Zamanla geliştirim belki :))

Malzeme:
  • Tabanı için : 2 paket büskivi (eti burçak kullandım) . 1 paket eritilmiş çukulata. Çok sert olduysa biraz tereyağ (Cheese kek tabanı yani )
  • Muhallebisi : 1 kilo süt, 1 bardak un, 1.5 bardak şeker, 1 paket vanilya
  • Süsleme için iki yumurta akı ve toz şeker
Yapılışı
  1. Eti burçakları çok un ufak etmeden parçalıyorsunuz. Ben robota bir iki kere bastırarak yaptım. Erimiş çukulata ile karıştırıyorsunuz. Baktınız çok sert bir kıvamda oldu, 50 gr . kadar tereyağ eritip içine katın. Bu harcı, kelepçeli kabınızın altına sertçe bastırarak yayın. Buzdolabında soğumaya bırakın.
  2. Muhallebi için tüm malzemeyi katıp pişirin. Muhallebi göz göz olunca indirin. İçine el blendırı daldırın. Bir 5 dakika karıştırın. Daha sonrada arada bir kaşıkla karıştırarak ılıtın. Büsküvilerinizin üstüne yayın. Tekrar buzdolabına koyun.
  3. Pastanız soğuyunca, yumurta aklarını çatalla hafifçe çırpın. Sakın köpük köpük yapmayın. Gülleri veya meyveleri yumurta akına bulayın. Daha sonra kesme şekere bulayın. Pastanızı meyvelerle ve güllerle süsleyin.

Yorum Gönder

 
Top