0
Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri



Dügün nedeniyle uzun bir süre blogumla ilgilenemedim ara vermek zorunda kaldim.bütün ziyaretcilerimden ve blogcu arkadaslarimdan özür dilerim.hakkinizi helal edin,

Benim icin cok kiymetli olan canim NEJLA ablamin kizi NEZIHE nin dügünü vardi.Cok yogun hazirlik sürecinden sonra 06-11-2008 tarihinde cok güzel bir kina gecesi yaptik ardindan da 07-11-2008 tarihinde de güzel bir dügün yaptik Allah NEZIHE VE FATIH e saglikli,mutlu hayirli uzun ömürler versin.

Dügün icin GELIN tepsisi hazirladim bizde adettendir gelin giderken kizarmis tavuk, tatli,baklava ve cerez hazirlanip yollanir.Ben ayrica kurabiye de yapip tepsiye onlari da güzelce yerlestirdim.

gelin icin hazirladigim birde yaspasta var cikolatali pandispanya ile hazirladigim yas pasta da cok begenildi.




GELIN TEPSIMIZDE ortasinda kizarmis tavuk,baklava tuzlu kurabiye,tuzlu cubuk,marmelatli kurabiye,sürpriz kurabiye,fistik ezmeli kurabiye ,cekirdek,tuzlu fistik,antep fistigi,leblebi sekeri,leblebi,findik,cikolata kapli findik,cikolata kapli üzüm,üzüm vardi cok begenildi ayrica kelebek ve kuslarla,rafyalarla süsledim.

gelin tepsisi gelin pastasi hazirlik

Gelin icin özel bir pasta hazirladim ve kenarlarini cikolata kapladim daha sonra nasil hazirladigimi eklerim.

pasta hazirlik1 gelin pastasi1 gelin pastasi

NEZIHE VE FATIH e bir ömür mutluluklar dilerim Allah hayirli etsin.



Yorum Gönder

 
Top