0
Elçin’cim beni mimlemiş. NEDEN BLOG YAZIYORSUN diye.

Benim yazma nedenim şudur arkadaşlar ;

Yoğun iş temposu içinde , işimle kel alaka bir konuda kendime bir hobi bulmuştum. Yemek yapmak. Bu hobi doğal olarak gelişen bir hobiydi. Eşimin ve oğlumun benim her yaptığım yemeği burun kıvırmadan yemesi bir de üstüne üstlük “OOOO süper olmuş” falan şeklinde desteklemesi, yenilmeyecek kadar kötü yaptığım bir yemeğe bile bu kötü olmuş demeyip sadece “değişik olmuş” şeklinde yaklaşmaları benim yemek yapma konusunda biraz daha heveslenmeme sebep oldu. Sürekli yeni bir şeyler denedikçe de yemekle ilgili yatkınlığım iyice arttı. Bir süre sonra tarife bakıp, o tarifin sonucunda ortaya güzel bir şey çıkıp çıkmayacağını anlar hale geldim.
Sonra bunları birileriyle paylaşmak ihtiyacı hissettim. Blog yapmaya karar verdim. Ve iyi ki de yapmışım diyorum. Çok ama çok zevk alarak yapıyorum. Kafamda elektrik, doğalgaz , bakım , yönetmelik, Kanun manun hiçbir şey kalmıyor. Yeni yeni arkadaşlar ediniyorum. Değişik sürprizlerle karşılaşıyorum. Kısaca ben BLOG YAZMAYI SEVİYORUM.
Sıra bu olayı sürdürme telaşında ben de kimi mimlesem acaba Yemek Kutusu Betül ve Damak Tadı demek istiyorum. Bakalım onlar neden blog yazıyormuş.

Yorum Gönder

 
Top