0


Bu nefisss keki canım öslemim için hazırladım...geçen hafta güzel kızıyla birlikte bana çaya geldiler...birlikte süper bir gün geçirdik.

Emreciğimle Melis oyun oynamaya çalıştılar. Oyuncakları pek paylaşamasalarda çok iyi anlaştılar diyebilirim...İkisi de öyle sevgi dolu ki görmenizi çoook isterdim.Birbirlerini sarılıp öpmeleri vardı ki gördüğüm en güzel görüntüydü diyebilirim. Allah nazarlardan korusun yavrularımızı.

Melis gittikten sonra oğlum inanılmaz üzüldü tabi ,benim de içim parçalandı...
Bütün gece kardeş sayıkladı yavrum.Babasına anlata anlata bitiremedi.

İyi ki geldiniz özlemciğim çok güzel bir gün geçirdik sayenizde:)
Seni şimdiden özledim canım benimmm:)

Haftaya da kızlar toplantısı bende:)))Heyecanla bekliyorum sizi kızlar...

Gelelim kekimize...Kekin tamamını maalesef makinamın pili bittiği için çekemedim:)

Görünmeyen diğer yarısı öslemle benim midemizde:)))

Hafif ve içi nemli nefisss bir kek oldu. denemenizi tavsiye ederim:) Ellerime sağlık:)

MALZEMELER:

3 Adet yumurta

1,5 su bardağından bir parmak eksik toz şeker

1 su bardağı sıvıyağ

1 su bardağı süt

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

2 çay kaşığı toz zencefil

2 çay kaşığı tarçın

1/2 su bardağı kadar kırılmış ceviz

3 su bardağı kadar un


YAPILIŞI:

Yumurtalarla şekeri köpük köpük olana dek çırpıyoruz.
Sonra diğer malzemeleri de ilave edip,karıştırıyoruz ve önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişiriyoruz...




AFİYET , BAL OLSUN

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top