0

Uzun zamandır kahvaltılıklar kısmına bir şey yazmadığımı fark ettim. EEE önümüzde hafta sonu , bir şey yazayımda hafta sonunda belki denerler dedim.
Acayip pratik ve son derece lezzetli bir kahvaltılık. Çok uzun zaman önce bloglar arası dolaşırken bulmuştum. Yapan arkadaşımın ellerine sağlık, sayesinde süper pratik ve lezzetli bir tarif öğrenmiş oldum.
Bir yufkayı masanın üstüne yayıyorsunuz. İçine bir adet çırpılmış yumurtayı (beyaz ve sarısı ile birlikte) güzelce sürüyorsunuz. Katlaya katlaya 3 parmak kalınlığında uzun bir şerit oluşturuyorsunuz. Şeriti 3 parmak , 3 parmak eninde kesin. Makarna süzgeçine dizin. Suyun altına sokup çıkarın. Evet evet ıslatın. Bir süre süzüldükten sonra kızgın yağa atıp kızartın. Pof pof kabarıyorlar. Artık ondan sonra zeytinle mi yoksa peynirle mi yersiniz bilemem :)) Ben iki yufkadan ayrı ayrı hazırladım. Bizim aileye yetti.

Yorum Gönder

 
Top