0
Bizim evimiz de kek çok sık pişer... iştahsız bebelere ve iştahlı eşlere sahip olan anneler beni çok iyi anlarlar sanırım:)
Emreciğim maalesef yemek konusunda pek sorunlu... kek yemekten çok hoşlandığı için her türlü versiyonunu yapıp yedirmeye çalışıyorum bende. Eşim de çayı keksiz böreksiz içemiyormuş:) ben kek yapmayayım da kim yapsın:)

Arada bir isimsiz arkadaşlar yorum yazıyorlar yine mi kek vs. diye...
Ben de diyorum ki evet yine kek, hep kek daima kek!:)

buyurun tarife;


 

MALZEMELER:

2 adet yumurta
2 fincan ayçiçek yağı
2 fincan yoğurt
4 fincan tozşeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
6 fincan kadar elenmiş un
3,5 çorba kaşığı nestle kakao
1 su bardağı kadar damla çikolata

YAPILIŞI:

Yumurtalarımızı ve şekerimizi köpük köpük olana dek çırpıyoruz.
yoğurt ve sıvıyağı da ilave edip tekrar çırpıyoruz.
Yavaş yavaş bütün malzemeleri de ilave edip karıştırıyoruz.
En son damla çikolatalarımızı unlayıp, kek hamurumuza ilave edip karıştırıyoruz.
Hamurumuzu muffin kalıplarımıza paylaştırıp önceden ısıtılmış 170 derece fırında 15-20 dakika kadar pişiriyoruz.
Not:Fincan Türk kahvesi fincanıdır.

AFİYET, BAL OLSUN...

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top