0

Bu onların üçüncü konseri..

Ben henüz İrem bağının güzel dostlarıyla tanışmamış ve tabi ruh eşimle de karşılaşmamışken, iki konser vermişlerdi bile... Ben onları ancak dvd'den izleyip, üçüncü ve benim de orada olacağım konserin hayallerini kurmuştum o günden beri... Sevgilim ise uzun zamandır kuruyordu bu hayali...

İlhan İrem'in 35. sanat yılı etkinliklerinden biri olarak planlanan "İlhan İrem'e Saygı Konseri"nin günü ve yeri belli olduğunda hepimiz çok heyecanlandık... Yaşayan bir sanatçı için Türkiye'de kurulmuş olan ilk tribute grubu, tam da o sanatçının doğumgününü izleyen haftasonunda sahneye çıkacaktı ve ben tümü can dostum olan grup üyelerinin arasında sevgilimi de sahnede izleyebilecektim! Sıklaşan ve uzayan prova saatleri, evdeki çalışmalar, grup buluşmaları derken geri sayım başladı...

Katastrof konseri, Bulutumsu Organizasyonu ile, 12 Nisan Pazar günü saat 14.00'te, Beşiktaş'ta, Çadır'da.
Giriş ücretsiz.
Afişteki sırayla;
Flütte Belgin Ayhan, klavyede Ozan Argun, çelloda Gökhan Faruk Ünal, vokalde İlhan Akboğa, bas gitarda Mustafa Aypolat, elektro gitarda Ozan Aktaş ve davulda Fırat Ormanbaba (sahne adıyla:)

Her biri bize ayrı kapılar, pencereler açmış İlhan İrem şarkılarını bu kez Katastrof çalıp söyleyecek, biz de tüm yüreğimizle eşlik edeceğiz.

Bizimle olmak isteyen herkesi bekleriz...

Ekleme:
Bu güzel haberi bir saygısızlık haberiyle gölgelemek istemezdim ama mecbur hissettim kendimi, sizler de bilin istedim. Daha önce reklam amaçlı sitelerde tariflerimizin kopyalandığını, fotoğraf ve yazılarımızın çalındığını görmüştük ama bizler gibi bir blog sahibi bunu hiç yapmamıştı. Sonunda bu da oldu!

Bilmeden yapılmış bir hareket olmadığına emin olsam da, blog sahibi özür dileyip yazıyı
kaldırırsa kendimi bu derece kötü hissetmeyeceğim...

Yorum Gönder

 
Top