0
Dışarıda güneşli güzel bir hava var... Güneşi gördükçe içim kıpır oluyor,bütün bedenim sevinçle doluyor...ne kadar özlemişim meğer baharı:) İki de bir emreyle balkona çıkıp ,üşüyüp içeri giriyoruz...Ah bir yaz gelse... sıkıldık kalın kalın giyinmekten...

Bugün Emre'ye saklambaç oynamayı öğrettim...Çok ilginç geldi yavruma...pek hoşuna gitti...
Önce beni saklıyor,emin olup bir kaç kez bakıyor aynı yerdemiyim diye:)
sonra üçe kadar sayıp beni bulup alkış yapıyor:) Saklanma faslım 15 dakika,beni bulma süresi 1 sn. sürse de pek eğlendik yavrumla...
Bütün gün oynamaktan yorgun düştü her zaman ki gibi... ben de fırsat bu fırsat tarif ekleyeyim dedim:)

Hemen herkesin sevdiği pratik ve nefis bir tarif...



MALZEMELER:

1/2 süzme yoğurt
3 diş sarımsak
2-2,5 yemek kaşığı kadar zeytinyağı
1 yemek kaşığı kadar nane
tuz

YAPILIŞI:

Yoğurdu bir kaseye alıp çırpıyoruz.
Dövülmüş sarımsağı ilave edip ,tuzu,zeytinyağını ve naneyi ilave edip,karıştırıp servis yapıyoruz...
Afiyet Bal Olsun:)











 

Yorum Gönder

 
Top