0
Herkese kocaman kocaman merhabalar:)

Bu sıralar bir tembellik bir tembellik bende...kolumu kaldırıp bir tarif yazmaya üşenir oldum... havalardanmı yoksa emreciğimin bütün gün peşinde koşup yorgun düşmekten mi oldu çözemiyorum henüz:)))

Bu hafta emreciğin 3 yaş muayenesi vardı...aslında 1 ay önceydi fakat bu pis domuz gribi korkusundan çocuğu götürmeye korkuyordum. Mecburen gittik tabii...Hala sinirden kendime gelemedim ama..

Adam hasta tamam,doktora gelmişsin iki kere tamam... randevusunu bekliyor beklerken de pis pis öksürüyor insanın suratına suratına. Kardeşim tvler bas bas bağırıyor alın bir maske takın... insanların suratına aksırmayın tıksırmayın diye... vurdumduymazlık mıdır,yoksa ben hastalandım siz de olun inşallah mıdır nedir yani çözemedim... yeni doğmuş bebeler var ,hamile kadınlar var...insanın bir tane çakası geliyor yani adamın suratının ortasına:)))

çok sinirleniyorum böyle terbiyesizlere çoook...
Korkar oldum çocuğumu dışarıya çıkarmaya inanın... Şimdi diyeceksiniz ki fasülye ne alaka:)))

Bol bol sebze yiyelim ,meyve yiyelim ,vücut direncimizi güçlü tutalımmmm ve hiç hasta olmayalımmm:)

Oh bağladım sonunda:)

Buyurun tarife;






MALZEMELER:

1 kg. fasülye
200 gr. kadar dana kıyma
1 adet iri patates
1 adet orta boy soğan
2 yemek kaşığı kadar salça veya 1 iri domates
2 yemek kaşığı kadar sıvıyağ
2 diş sarımsak
karabiber
tuz
sıcak su

YAPILIŞI:

Fasülyeleri yıkayıp ,kılçıklarını ayıklayıp 1 kasenin içine doğruyoruz.
Geniş bir tencerenin içine sıvıyağı ilave edip soğanı,minik minik doğranmış sarımsağı ve kıymayı ekleyip iyice kavuruyoruz.
Salçayı,tuzu ve karabiberi de koyup karıştırıyoruz.
Patatesleri küp küp doğrayıp karışıma ilave ediyoruz. doğranmış fasülyelerimizi de ilave edip sıcak suyumuzu da ekliyoruz ve pişmeye bırakıyoruz.

AFİYET , BAL OLSUN:)

SEVGİLER, ÖPÜCÜKLER


Yorum Gönder

 
Top