0
Yaz kış çorba sevenlerdenim bende..üşüdüğüm zaman ilk aklıma nedense tarhana çorbası gelir, hasta olduğum zaman da limonlu limonlu bir mercimek çorbası:)))

Annem sağolsun her sene beni hiç tarhanasız bırakmaz... içerim içerim ısınırım:)
Domuz gribiyle de savaştığımız şu günlerde bol bol içmekte fayda var diye düşünüyorum:)Maalesef benim yavrum hiç çorba içmiyor ama bebesi olanlar bol bol sıvı içirsin yavrularına...


Ayrıca hepinizin Kurban Bayramını da en içten duygularımla kutluyorum....

Nice güzel bayramlara hep beraber olalım inşallah:)



Hepinizi seviyorummm,öpüyorummm ve tarife hemen geçiyorum:)



MALZEMELER:

1 adet domates

1 iri diş sarımsak

4 yemek kaşığı kadar ev yapımı tarhana

1 lt.kadar sıcak su

1 yemek kaşığı sıvıyağ

1 tatlı kaşığı salça

tuz


YAPILIŞI:



1 kasenin içine tarhanamızı koyalım ve üzerine 1 su bardağı kadar su koyup tarhanayı 15.dakika kadar yumuşatalım.

Geniş bir tencereye sıvıyağı koyup domates rendemizi ve sarımsağımızı ezip ilave edip 2 dak. kadar orta ateşte karıştıralım.
Yumuşamış tarhanamızı da ekleyip,tuzumuzu atıp sıcak suyumuzu da ilave edip 15 dak. kadar pişirelim.
İsteğe göre nane ve pulbiberle süsleyip sıcak sıcak servis yapalım:)



AFİYET, BAL OLSUN

SEVGİLER, ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top