0
Hepimizin yepyeni yılı kutlu mutlu olsun:)

Yeni yıla girdik Zeynep arazi oldu diyenleriniz var biliyorum:))))

Emre'm yeni yıla hasta girdi maalesef:(
Ateş,isal,iştahsızlık,uyku hali....eşimde ben de günlerdir perişan olduk. Zayıfladı çöp gibi kaldı yavrum. Bizi çok üzdü çoook:( Ne gecemiz vardı ne gündüzümüz inanın:(
Neyse ki düzelmeye başladı:) Benimde yüzüm gülmeye başladı tabi:)))
O hiiiç hasta olmasın istiyorum onun yerine ben olsam ne iyi olurdu:))))
Bizden son sıcak haberler şimdilik bunlar:))) Tarifimi yayınlayıp hemen ziyaretlerinize geliyorum:))))

Hepinizi seviyorum,öpüyorum veeee patates salatama geçiyorum:)


MALZEMELER:

Patates
Mısır
Yeşil soğan
Maydanoz
Dereotu
Salatalık
Kapari çiçeği
Salatalık Turşusu

1 paket Knorr Fesleğenli Kekikli Sos
Zeytinyağı
Tuz

YAPILIŞI:

Patates hariç bütün malzemelerimizi ince ince kesip geniş bir kaseye koyuyoruz.Fesleğenli sosu paketin arkasındaki tarife göre hazırlayıp,tuzumuzu atıp güzelce harmanlıyoruz. Haşlanmış patatesleri küp küp kesip karışıma ekleyip narin bir şekilde karıştırıp servise hazır hale getiriyoruz:)


AFİYET,BAL OLSUN

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top