0
Müthiş bir ekibin üyesiydim ben. Sevgi dolu, paylaşımcı, sürekli üreten, öğreten ve öğrenen bir ekibin. Herkesin eşit olduğu, birbirini gerçek anlamda aileden biri gibi gördüğü, iş dışına taşınan dostlukların kurulduğu bir ekibin.
Heyecanım, işime olan sevgim hiç azalmadı, aksine her gün katlanarak çoğaldı.

Leziz'in veda sayısını hazırlayacağımızı öğrendiğim an ne hissettiysem, son sayıyı elime aldığım an, yani az önce de aynı şeyleri hissettim. Şu an sözcük bulmakta zorlanıyorum. O yüzden fazla yazmayacağım. Leziz'in son sayısı bayilerde. Onu evlerinize alın, olur mu? Üstelik özel bir sayı bu, Leziz'in en iyileri.

"Şimdi yeni şeyler söylemek lazım"... nihayetinde.

Ben, aynı medya grubu içinde yayınlanmakta olan Women's Health dergisinde devam ediyorum işime. Masamı taşıdım sadece, üstelik eski ekipten Irmakcığım bu dergide de benimle birlikte.

Hep söylerim ve yürekten inanırım, hepimiz için bir plan var.

Hayat sürprizlerle güzel zaten, öyle değil mi?

Yorum Gönder

 
Top