0

Gün Sülüman günü olunca günün anlam ve önemine uygun olarak tatlı birşeyler paylaşayım dedim:))))
veee benim en çok ama en çooook sevdiğim nefis kurabiyelerin tarifini vermeye karar verdim:)

Tarifi canım arkadaşım, hatta kardeşim limonum  Tümayım'dan aldım.Ayyy blogcanlarım yok böyle bir şey kesinlikle...bu kurabiyeleri yerken fren yapamıyorum valla... bu yüzden de tehlikeli tariflerden biri benim için.
Tehlikeyi severim,bana birşey olmaz diyorsanız buyurun tarife:)))Bağımlılık yaratıyor benden söylemesi...

Tarifi aynen aktarıyorum.Orjinal tarife buradan da ulaşabilirsiniz:)


 Browni Kurabiyeler İçin,

Malzemeler:

1 adet oda sıcaklığında margarin
2 adet yumurta
1 çay bardağı fındık yağı
2 kahve fincanı toz şeker
1 paket kakao (8-9 yemek kaşığı)
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un

Şerbet için;

1 su bardağı süt
1 su bardağı toz şeker


Yapılışı:

Kurabiye için gerekli olan tüm malzemeleri genişçe bir yoğurma kabına koyup karıştırın.

Ele yapışmayacak bir hamur elde edinceye kadar unu ilave ederek yoğurun.

Kulak memesi kıvamına gelince yağlanmış fırın tepsisine yuvarlayarak dizin.

170 derecede önceden ısıtılmış fırında 10 dakika kadar çatlayana kadar pişirin.

Bu esnada şerbet için süt ve şekeri ayrı bir kapta karıştırın.

Şeker tamamen eriyinceye kadar karıştırarak eritin. Kesinlikle ateşe koymayın.

(Kurabiyeler sıcak, süt soğuk olacak. )Pişen kurabiyeleri sıcakken soğuk süt şerbetine batırın ve bir saklama kabına dizin.

Kalan şerbetinizi de kurabiyelerin üzerine dökün.

Bu nefis lezzete dayanabilirseniz ılık olarak servis yapın:) 

Afiyet Bal Olsun:)

Yorum Gönder

 
Top