0

Şu anda 400. postumu yayınlıyorum. Bu postu 400. olmasına özel olarak evimin en sevdiğim bitkilerine ayırmak istedim. Özellikle meyve veren her ağacı sevdiğimi söylemek isterim.

Üstteki resim kiraz ağacından. Bu sene rekolte çok yüksek 100 kilo pardon pardon 1 kilo civarında verdi :))
Ama napolyon kiraz. Yani nefisss



Ters karadut ağacım. Henüz tam olmadılar. Ama içlerinden olanlar var. Valla şifa kaynağı. Her işten gelişte mutlaka uğruyorum. Yiyip yiyip eve giriyorum.



Elmalarımız süper oluyorlar. Ama henüz yavruşkolar. Yeşil yeşil harikalar vallahi.


En sevdiğim bitkilerden biri. Yasemin. Sabahları yatak odasının camını açınca yukarı buram buram kokusu çıkıyor. O kokuyla sabahı yaşamak bambaşka oluyor.



Kapının girişindeki baston gül. Tomurcukları da açmış halleri de minicik. Bunu da seyretmeye bayılıyorum.

Yorum Gönder

 
Top