0


Hafta sonu oğlum ve eşimle evde hamburger partisi yaptık...inanırmısınız Emre doğduğundan beri ilk defa bir pazar günü uzun uzun dinlenip, gazetemizi rahat rahat okuyup ,sakin sakin tv izleyip keyif yaptık...kendimize vakit ayırmayı öyle çok özlemişiz ki:)

Sanki zamanla yarışıyor gibi yaşıyorum,yemek yaparken,yerken,alışveriş yaparken sürekli hızlı yaşamak durumundayım,sürekli koşturuyorum,buda oldukça yoruyor beni ve birazda geriyor tabi...

Neyseki Emre yürümeye başladığından beri daha mutlu bir çocuk oldu...
artık tek başına oyunlar oynuyor,boya yapıyor,hatta boya yaparken bazen hızını alamayıp duvarlara resimler yapıyor,tokalarımı çöp kutularına atıyor,kumandaları saklıyor:)
Benim saçlarımı sinirden diken diken yapıyor:)))Daha neler neler...

O gözetimimiz altında bu yaramazlıklarını yapıp yorulurken bizde nefes almaya başladık yavaş yavaş...
Neyse ki oğlum bu hafta sonu bize acıdı ve hep birlikte güzel bir pazar geçirdik.

Gelelim nefis hamburgerimizin tarifine;



köfte için malzemeler:

½ kilo köftelik kıyma
1adet soğan
bayat ekmek içi
Yarım demet maydanoz
sarımsak
Tuz
karabiber

ve dilediğiniz baharatlar

Yapılışı:


Tüm malzemeleri geniş bir kasede iyice yoğuralım.
Elimizle büyük parçalar koparıp yuvarlak şekil verip köfteleri hazırlayalım.
Biraz dinlendirip azıcık yağ damlattığımız tavada önlü arkalı iyice kızartalım.
Tost makinasında hamburger ekmeklerini ısıtalım.
Ekmeklerimizin arasına köfte,marul,turşu, mayonez, ketçap ve hardal,soğan vs. canımız ne istiyorsa ekleyip,kızarmış patates ve soğuk cola eşliğinde servis yapalım….


Sevgili aysultan beni yeni bir oyuna davet etmiş.Bende zevkle bu oyuna katılıyorum...Teşekkürler Sultanım:)

Alfabedeki harfler ve benim ilk aklıma gelenler:)


A:Allah,annemmmmm
B:Beyaz
C:Cif (lekeden eser yooook)
Ç:Çamaşır Makinam
D:Dans
E:EMRE’M
F:Fotoğraf makinesi
G:hihihi fıstık arkadaşım benim
Ğ:yumuşamış G
H:Hıçkırık(Olur olmadık yerde tutar sürekli)
I: Israr(hiç ama hiç sevmem)
İ:İtibar,istikrar
J:Jelibon
L:Lale
M:Müzik
N:Nutella
O:Ozon Tabakası
Ö:Özlemek
P:Pırasa
R:Rejim
S:Siyah
Ş:Şifa Hastanesi
T:Tatil
U:Uzay
Ü:Ütü( luluşşşş büüsssürüüüü ütümmm var hihihi koş gelllll yardıma))
V:Vapur
Y:Yaprak Dökümü
Z:Zeyluuuuu


Not:luluşum bir sonraki tarifte de senin sobeni yayınlayacağım kızma bana:)



Bende sevgili disalimi,yeşildomatesimi ,nurcanımı ,veeeee melisliössslemiiiiii sobeliyorum...
Kolay Gelsin kızlar :)
Sevgiler...

Yorum Gönder

 
Top