0







Bu nefisss kurabiyelerin tarifi sevgili Luluşkomdan:)
msn'de laflıyorduk,kurabiye yapmam lazım dedim derdemez bu tarifi gönderdi bana,bende hemen kaptım oğlumu doğruuuuu mutfak,verdim emre'nin eline bütün kapkaçak ne varsa...o müzisyen kişiliğini ön plana çıkarırken ben bu güzel kurabiyeleri sevgili eşim fuarda yesin diye pişirdim:) Günün sonunda oğlum bir sürü beste yaptı,eşimin harika kurabiyeleri oldu, benimde davul gibi koskocamaaaannn ve çok ağrıyan bir başım oldu:)


artık mutfağa girmek çok zor geliyor...ah şu oğlum biraz uyumayı sevse ne iyi olurdu:)

Gelelim güpgüzel kurabiyelerimizeeee, aslında bu kurabiyeler daha önce verdiğim portakallı kurabiyelerle kardeş sayılır,ek olarak sadece fındık var bunda...

ama özel olan tarafı luluşumun kurabiyeleri olmaları:)

Teşekkür ederim fıstığım...

Malzemeler:


1su bardağı nişasta

1su bardağı pudra şekeri

3su bardağı un

1portakal kabuğu rendesi

1/2 portakalın suyu

1 paket kabartma tozu

1 paket yumuşamış margarin

1/2 su bardağı toz fındık

Yapılışı:

Bütüüüün malzemeleri genişçe bir kapta iyice yoğuruyoruz,

dilediğimiz şekli verip önceden ısıtılmış fırında 160 derecede 10-15 dakika kadar pişiriyoruz.


Afiyetler Olsun...









Sevgiler , öpücükler

Yorum Gönder

 
Top