0
Bunu yapmak inanılmaz kolay. Ama ben yine de yazmak istedim. Aslında bunu yazmamda ki amaç kırmızı biberlerin derin dondurucuda kolaylıkla saklandığı ve yemeğe misafir geldiğinde hemencecik bir salata yapılabildiğini söylemek. Kırmızı biberleri yaz mevisiminde fırın tepsisine diziyorum. Fırında pörpüllemiş oluyorum. Sonra kabuklarını soyup , soğuyunca buzdolabı poşetlerine birer salata yapılabilecek kadar -yaklaşık 7-8 tane- koyup derin dondurucuya atıyorum.

Malzemeler:
  • 7-8 adet pörpüllenmiş kırmızı biber
  • 3-4 diş sarımsak
  • 2-3 kaşık sirke ve 1 kaşık elma sirkesi
  • 2 kaşık zeytinyağı ve tuz

Yapılışı:

  1. Kırmızı biberleri istediğiniz ebatta dğrayın.
  2. Sarımsakları dövün. Zeytinyağı , sirke ve tuz ile karıştırın
  3. Sosu kırmızı biberle karıştırın. Bitti bu kadar!!!

Yorum Gönder

 
Top