0

Mim üstüne mim yazacağım ama yine mimlenmişim.Seviyoruz diyoruz da canım ohhh tarif yazma habire mim yaz. Blogun adını değiştirelim bari. :)))

Evde nefret edilesi durumlarım aslında çok yok diye düşünüyorum ama bakalım yazının sonunda ne çıkacak. Ben de merak ettim şimdi.

  • Üst kata çıkmışken alt katta veya alt kata inmişken üst katta bir şey unutmak
  • Mutfak kapısının tarafımdan açık unutulup, kedilerin yiyecekleri kapması
  • 4 tane balkonu temizlemek zorunda kalmak
  • Oğlumun kıyafet seçememesi ve beni çağırması. Benim seçtiğim kıyafetleri de giymeyip , tekrar kendi seçtiği kıyafetleri giymesi
  • Evin içinde atılacak veya verilecek o kadar şey olmasına karşın atamamak veya verememek
  • Evin içinde olmadık zamanlarda, olmadık canlı yaratıklarla karşılaşmak (merdivenden inen bir tırtıl veya parmağım uzunluğunda uçan bir böcek)

Düşün taşın başka bir şey bulamadım. Toza ve dağınıklığa karşı çok sorunum olmadığı için liste uzamadı. Ayrıca ütü yapmayı da çok severim . Özellikle dizimin olduğu saatlere denk getirip hem dizimi izler hem de ütümü yaparım. Yer silmeğe bayılırım ve zırt pırt silerim zaten. Eşim zaten benden titiz. Onun tarafı hep derli topludur. Ata'nın odasına zaten hiç karışmayız. EEEE ne kaldı ki geriye zaten.

Ben de kitapkurdu-Özlem'i mimlemek istiyorum. Kolay gelsin bakalım

Foto http://site.mynet.com/mehmethekim/mynet_resimlerim/-kedi-3.jpg 'den alınmıştır

Yorum Gönder

 
Top