0

Herkese kocaman kocaman merhabalaaaaar:)

İGLO
sponsorluğunda gerçekleşen Hobimle Mutluyum yemek kursumuz perşembe akşamı gerçekleşti.
resimlerden de anlaşılacağı gibi inanılmaz keyif aldım...Sürekli fiyonk şeklinde sırıtıp durdum bütün akşam:)))
Acil kilo vermem gerektiğini de resimlerden de bir tokat yemiş gibi çok feciii hisettim yani:))))

Sağolsun eşim ve Emre erkek erkeğe takıldılar bende rahaaaaat bir gece geçirdim:)))
3 senedir ilk defa eteğim çekiştirilmeden rahat bir yemek hazırladım:)))Bu bile benim için harika bir değişiklik oldu:))))
İnanın kursta zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım...İmkanınız varsa kendinizi ödüllendirmek ,şımartmak ve hatta kafanızı dinlendirmek için tüm kalbimle gidin derim..

Sevgili Tijene de tekrar teşekkür ederim böyle güzel etkinliklerle bizleri bir araya getirdiği için..


Hazırladığımız nefisss tarifler ise;


İGLO Açık Deniz Somon Provensal

İGLO Soya Fasulyeli Basmati

Yufkaya sarılı İGLO Bahçe Bezelyeli Köfte

Mantarlı İGLO Gurme Karides Salatası



Hepsi birbirinden nefisti:))) Ellerimize sağlık:)

Sevgili aslıcığım ve tijenciğim iyi ki tanıştık:)))) Değerli şefimiz Hüseyin Usta ya ve yardımcılarına da sonsuz teşekkür ederim:)



Harika bir akşam geçirdim:))) çok çok teşekkür ederim hepinize:)


En yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle...



sevgiler,öpücükler



zeynep




Yorum Gönder

 
Top