0
Herkese merhabalaaaaaaar,

Sevgili sultanım tarafından mimlenmiş bulunmaktayım:))) çoook teşekkür ederim şekercim...hemen ilk aklıma gelenleri sıralıyorum:)))

Mimin konusu sevdiğim kokular;

1- Oğlumun missss gibi ten kokusu
2- Ablamın ipek saçlarının kokusu ( çok özledim ablacığım seniiii:((((. )
3- Kitap ,gazete kokusu
4- Sokakta yürürken fırından yada pastaneden yayılan misss kokular
5- Türk kahvesi kokusu...bayılırımmmm:)
6- Deterjan Kokusu
7- Krem kokusu
8-Deniz kokusu
9-Çiçek kokusu
10-Yağmurdan sonraki toprak kokusu
11-Pişirdiğim kek ve kurabiyelerin missss kokusu
12-Çimlerin biçildikten sonraki misss kokusu vs. vs. bu mim uzaaaar gider:) yaz yaz bitmez:)

Güzel olan herşeyi çok seviyorum ben diyorum ve nefis pamuk pamuk kek tarifime geçiyorum:)

Sevgili arkadaşlarım birsen ve sevil SOFTBOWL sponsorluğunda eğlenceli bir yarışma düzenlemişler. bende bu nefis kekimi yarışmaya gönderiyorum:) Umarım beğenirsiniz...Değerli oylarınızı bekliyorum:)

http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/2009/12/tarif-no6kakaolu-ve-zencefilli-kek.html

Buyurun tarife;



MALZEMELER:

2 yumurta

1,5 su bardağı toz şeker

1,5 su bardağı yoğurt

1/2 su bardağı sıvıyağ

2 su bardağı kadar elenmiş un

1 paket kabartma tozu

1 paket vaniya

1 şeker kaşığı tarçın

1/2 şeker kaşığı toz zencefil

1 paket kakao (25gr.)

1 çay bardağı damla çikolata

YAPILIŞI:

Yumurtalarla şekeri bembeyaz oluncaya dek çırpıyoruz.
Yağımızı ve yoğurdumuzu da ilave edip tekrar çırpıyoruz.
Vaniya,tarçın,zencefil,kakaoyuda ilave edip tekrar karıştırıyoruz.
Elenmiş unumuzu ve unlanmış damla çikolatamızı da ekleyip tekrar karıştırıyoruz.
kalıbımızı yağlayıp unlayıp,kek hamurumuzu döküyoruz,önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişiriyoruz.


AFİYET, BAL OLSUN


SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top