0

Acayip kolay bir tarif. Bir blogger arkadaşım da görmüştüm. Basittarifler de ve Papatya Şef'te de var ama, benim gördüğüm blog Güloanneydi.  Yapan herkesin emeğine sağlık.

Yapılışı ile malzemeler bir arada olacak :)

4 adet orta boy elmayı soyup rendeliyorum. Yarım su bardağı şeker, 2 yemek kaşığı tarçınla beraber tavada suyunu bırakıp çekene kadar pişiriyoruz. Ben içine mutlaka kuru üzüm bazen de ceviz katıyorum. Tadı inanılmaz güzel oluyor.

Milföylerimizi aşağıdaki gibi kenarlarından yarım ile bir cm. kadar içeride ve ortada komple kopartmadan kesiyoruz. 12 adet milföy kullanmışım.


İçine elmalı harcımızdan koyup, kesik kenarları ortada birleştirip, hafifçe sıkıp birbirine yapışmasını sağlıyoruz. Alttaki gibi yani

Aşağıdaki hale getirdiğimiz milföylerimizi yağlı kağıdın üstüne dizip, 170 derecede üstleri hafifçe kızarıp, kabarıncaya kadar birleştiriyoruz. Ben serpmedim ama üstlerine pudra şekeri serpip servis ediyoruz.


Yorum Gönder

 
Top