0
Herkese merhabalar canım blogcanlarım,

Şükür kavuşturana...Günlerdir geçmeyen pis bir soğuk algınlığıyla uğraşıyorum,sırtım tutuk,kolumu kaldıramıyorum,nezle,boğaz ağrısı falan yamuldum resmen...Üstüne bir de bilgisayarımda bir arıza oluşunca iyice ayrı düştüm sizlerden.Özledim valla sizi:)

En son yazdığım postta Maggi sponsorluğunda yapılacak olan bir etkinlikten bahsetmiştim size...Tanıtım süreci,duyuru süreci gerçekten çok keyifli geçti. Heralde en çok o süreçte eğlenmişimdir diyebilirim:)

Gönül istiyor ki yorum bırakan herkesle mutfağa girsem,yemek pişirsem ,tanışsam...ama bu imkansız oluyor tabi:) "acaba kim olacak "diye düşünürken,Emre ile yaptığımız çekiliş sonucunda şanslı kişi http://lezzet-karnavali.blogspot.com/ 'un sahibi sevgili Gül çıktı :)))))) 
Acayip heyecan yaptım tabi...Tanımadığım birisi veee birlikte yemek pişireceğiz:) Oldukça dğişik bir duyguydu...Birbirimizi görür görmez çabucak kaynaştık tabi :)

Gül'le çok iyi bir ekip olduk ve beraber nefis lezzetler hazırladık.Maggi sayesinde yeni bir arkadaşlık da başlamış oldu böylece:)



Gül'le beraber Kış Çorbası,Sebzeli tavuklu noodle,Körili tavuk salatası, veee çikolatalı sufle pişirdik.
Sonra afiyetle yedik büyüdük tabi:)Favorim körili tavuk salatası oldu:)
Tarifleri çok yakında paylaşacağım.


Bir araya gelipte poz vermezsek olmaz ama değil mi:))) Bol gülücüklü ,samimi ,sıcacık bir atmosfer vardı EKS'de...


Hastalığımın dışında her şey çok ama çok güzeldi...

Bu keyifli etkinlik için maggi'ye , sevgili arkadaşım Yasemin'e,Eyip Kemal Sevinç'e ve diğer şeflerimize ,Eks Mutfağa, ve Yorum yazan bütün arkadaşlarıma ve özellikle Gül'e  sonsuz teşekkürler ederim.

Yepyeni etkinliklerde tekrar birlikte olmak dileğiyle...






Yorum Gönder

 
Top