0

Ben bu yazarlığa henüz alışamadım. Birçok taslak kaydetmişim bazılarına tariflerini yazmışım resimleri kaydetmemişim bazılarının resimleri var tariflerini yazmamışım. Durum böyle olunca hiçbirini yayınlayamadım. Yaptığım bir çok şeyin fotoğrafını çekmediğim için bekleyen tariflerimi saymıyorum bile! Aman birazdan çekerim diyorum, o birazdan bir türlü gelmiyor.

Anında yapmak gerekiyor sanırım. Bu ara  aynı şeyleri tekrarlıyorum bir de... Daha önce yaptığımız Fasülye Diplesi'ni normal kurutulmuş fasülye ile denedim. Böylesi de güzel oldu. Kurutulmuş diplelik fasülyeniz yoksa bu şekliyle deneyebilirsiniz. Tek fark, 2 su bardağı su koyarak düdüklü tencerede 15 dakika pişirdim.

Kurutulmuş fasülyenin yemeğini de başka sefere...

Aslında bugünkü menüde "kurutulmuş patlıcan dolması" vardı. Fotoğtaflarını çekmediğim için bekliyor. Akşam fotoğraflarını çekersem, yarında tarifini yayınlarız. Sevenleri bekliyoruz akşama ;)

Afiyet olsun...


Yorum Gönder

 
Top