0
Sevgili neclacım ve sevgili ayşegülcüğüm bana bu kıymetli ödülü vermişler:)
çoook teşekkür ederim kızlar çoook...Beni mutlu ettiniz:)

Bu ödülün bazı kuralları varmış. Bunlardan birincisi "Sizi ödüllendirene teşekkür edin" ve "Sizi ödüllendirenin linkini yayınlayın".

Diğer şartları ise;


-Ödülün logosunu yayınlayın.


-7 yaratıcı blogger ödüllendirin ve linklerini yayınlayın.


-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.


-Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın..


Zeynep Hakkında 7 ilginç Şey:

-Karşımda biri kaşınmaya başlarsa uyuz gibi bende kaşınırım onunla birlikte:)))
-Yanımda çekirdek yenilmesinden hiç hoşlanmam,eğer ben de yiyiyorsam sorun yok ama:))))
-Panik bir yapım vardır,birşeyi düşününce hemen olsun isterim,sabırsızımdır,heyecanlıyımdır:)
-Seslere karşı hassasiyetim vardır,duyduğum sesi kolay kolay unutmam:)))
-Asla ama asla kavun yemem,evime de sokmam:)))
-Güleryüzümü kimseden esirgemem,sıcak kanlıyımdır,pozitifimdir:)
-Hemen herşeyden 2 tane alırım:) sanırım ikizler burcu olmamdan kaynaklanıyor:)))


Bu ödül sayesinde hiçte ilginç bir tip olmadığımı da öğrenmiş oldum:))) insanın kendini anlatması zormuş meğer:)))) benden şimdilik bu kadar:)

Ben de bu ödülü yorum yazan ilk 7 kişiye vermek istiyorum:)))))

Hepinizi seviyorum ve öpüyorummmm vee

Çikolata Tadında Günler Diliyorumm:)

Yorum Gönder

 
Top