0
Yeni yaşımın bana ilk getirdiği grip oldu :)Yoğun bir hafta sonu ardından dün akşam itibariyle yine hstalık moduna girmiş bulunmaktayım.Bu arada buradan doğun günümü kutlayan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.

Burayı daha sıcak bulduğum için face profilimden doğum günümü sildim yerine buraya yazmayı tercih ettim.Hiç birşey paylaşmayıp normalde merhaba bile demeyenlerin doğum günümü kutlaması çok yapmacık geliyor çünkü bana:)))

Haftayı tatlı açmak gerekir ki öyle devam etsin:)

MALZEMELER(bu tabak için ortalama 6-8 kişilik)

1 paket kedi dili büsküvisi
Yarım bardak şekerli süt

1 paket dr outker tavukgöğsü
3 yemek kaşığı krema
(veya ev yapımı bu muhallebi+krema)

2 muz,1 yemek kaşığı bal
2 şer yemek kaşığı hindistan cevizi ve yeşil fıstık

Öncelikle kedi dillerimizi kabımıza yayıp şekerli süt ile ıslatalım.Sütlü tatlımızı poşetin üzerindeki gibi pişirelim.En son 3 yemek kaşığı krema koyup hızlıca çırpalım ve kedi dillerimizin üzerine yayalım.

Muzlarımızı uzunlamasına ikiye kesip çeyrek limonu nazikçe üzerinde gezdirip tatlımızın üzerine düz kısımları aşa gelecek şekilde yerleştirelim.Fırça yardımı ile bal sürdüğümüz muzlarımızın üzerine hindistan cevizi ve fıstık serpip krem şanti veya kaymak ile servis yapalım.






AFİYET OLSUN...

Yorum Gönder

 
Top