0

Pırasa sevmeyen varmı desem ben ben ben diye sesler çıkıcak biliyorum.....Neden sevilmez o kadar bu sebze bilemiyorum ama ben bayılırım.Heleki babamın deyimi ile kırağı yedikten sonra yapılan bol limonlu ve soğuk bir pırasaya asla hayır diyemem....

Bu pırasa içindekiler itibariyle biraz böreğimsi oluyor..Pırasa severseniz denemenizi tavsiye ederim.
PIRASA KAVURMASI
750 gram pırasa
yarım çay bardağı zeytinyağı
tuz,karabiber,
2 yumurta
3 yemek kaşığı un
yarım çay bardağı süt
rendelenmiş kaşar peyniri
kırmızı biber

Yağımızı tavamıza koyup incecik kıydığımız pırasalarımızı yumuşayana kadar pişirelim.Tuz ve karabiberini ilave edelim.2 yumurta ,un ve sütü iyice çırpıp kavrulmakta olan pırasaya ilave edip biraz pişirelim.

Pırasamızı uygun bir fırın kabına koyup üzerine bol kaşar rendesi ve kırmızı pul biber ilave edip yaklaşık 15 dk 180 derece ısılı fırında pişirelim.
Afiyet Olsun....

Yorum Gönder

 
Top