0
Antalya'ya bir anda bahar gelmeden yaz geldi resmen...şu an güneş öyle bir yakıyor ki aman aman diyeyim:)
Ben sıcağı sevdiğim için genel olarak memnunum halimden ama evde olunca tabi:)))çarşı pazara çıkınca çekilmez oluyor...hele bazı insanların suya sabuna dokunmadan yaşamaya çalışması of ki of yani...toplu taşımaya falan binmek kabus.)))hele boyunuzda kısaysa bitmez o yol, burnunuza yapışır o koku ıgggg:)))

Eee bir de yaz geldi kilolar da çıktı meydana:))en azında bende öyle:) durumlar pek iç acıcı değil belki bu sıcaklarda iştahım kapanır zayıflarım accuk.))) güneşten bile medet umuyorum eyvah ki ne eyvah:))

Bu kadar salata tarifi yayınlayıp da tombik tombik geziyorum ya hala yuh bana diyorum ve tarife geçiyorummmm:)))




Nohut Salatamız İçin,

Malzemeler:

1 kase haşlanmış nohut
8 Adet kornişon turşu
1 çay bardağı mısır
1/3 demet dereotu
1/3 demet maydanoz
2 dal yeşil soğan
nar ekşisi
limon suyu
zeytinyağı
tuz

Yapılışı:
Bütün malzemeleri ince ince doğrayıp haşlanmış nohutla harmanlıyoruz.
Nar ekşisi,zeytinyağı ,limon suyu ve tuzumuzu da ilave edip karıştırıp servise hazır hale getiriyoruz.

AFİYET OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER



Yorum Gönder

 
Top